צמיחה במיץ: חברת "גניר-פרימור" רושמת גידול משמעותי ברבעון הראשון של 2015

יורם אפרתי



את הרבעון הראשון של שנת 2015 מסכמת חברת "גניר-פרימור" עם נתח שוק של 57% ובגידול של 5% במכירות המיץ הסחוט • בשנת 2014 עמד נתח השוק של "גניר-פרימור" על 55% ובשנת 2013 על 53% בלבד • יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי של "גניר-פרימור": "כניסה לשווקים חדשים וחתימה על הסכמי אספקה תרמו לצמיחה, מגמה אותה אנו צופים לשמור לאורך כל השנה"

 
חברת "גניר-פרימור" רושמת גידול משמעותי ברבעון הראשון של 2015. את הרבעון הראשון של שנת 2015 מסכמת חברת "גניר-פרימור" עם נתח שוק של 57%, לעומת נתח השוק של שנת 2014 אשר עמד נתח על 55% ו- 53% בלבד בשנת 2013. בנוסף, רושמת החברה גידול של 5% במכירות המיץ הסחוט ברבעון הראשון של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי של "גניר-פרימור", "כניסה לשווקים חדשים וחתימה על הסכמי אספקה בלעדיים הם אשר תרמו לצמיחה, לצד זכייה במספר מכרזים לאספקה של משקאות מצוננים. הצפי לשנת 2015 הוא שמירה על יציבות במכירות ושמירה על נתח השוק הקיים של 57%, כשהרבעון הראשון `מצמצם פערים` ומראה גידול משמעותי". לדבריו, "אנו עובדים כעת על מספר פרויקטים חדשים בתחום המשקאות, כשאנו מעריכים שבמהלך הקיץ ייצאו לשוק, לצד מסע פרסום חדש שמתוכנן".

 


פייסבוק