הצעה לתהליך: שיפור איכות השירות בקיבוץ

סוג ואופי השירות הניתן לחברים בקיבוץ, מהווה נדבך מרכזי באיכות החיים שמציע הקיבוץ. רמת השירות ואיכותו משפיעים במידה רבה על רמת ואיכות החיים הכללית בקיבוץ. בעידן של הנמכת הגדרות ותחרות גוברת והולכת על ליבו וכיסו של הלקוח בכל מקום ומקום, נדרשים גם ענפי השירות בקיבוץ להתמודד בתחרות זו, ולהתאים את סגנון ואופי השירות שלהם לסטנדרטים החדשים. בנוסף לשיפור שמשיג התהליך המוצע באיכות השירות לחברים, ביכולתו לתרום משמעותית גם לאיכות חיי העבודה של נותני השירותים עצמם ולהגביר את סיכויי הישרדותם לאורך זמן במציאות של שינויים ותחרות גוברת והולכת על לב הצרכן.

 

המטרה:

הקניית כלים למנהלי ענפי השירות בקיבוץ לשיפור איכות השירות

 

היעדים:

  1. גיבוש תפיסה, תרבות ותודעת השירות בקרב מנהלי ענפי השירות
  2. ניסוח, העברה וניתוח סקר שביעות רצון בשיתוף מנהלי הענפים
  3. גיבוש תוכנית, מטרות ויעדים לשיפור איכות השירות בכל ענף
  4. הקניית והטמעת כלים לניהול ושיפור איכות השירות בענפים

 

התהליך התבצע כבר במספר רב של קיבוצים בהצלחה יתרה

 

לקבלת יותר פרטים וקביעת מפגש (ללא התחייבות) ניתן להתקשר אלינו:

 

ניתאי קרן: 050-7966550

חגית רז : 054-5208298

ליצירת קשר, כתבו לחגית רז - had@kia.co.il


פייסבוק